пятница, 20 июня 2014 г.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні здатні самі спрямовувати себе в навчанні та про роль і місце диференційного навчання. Усвідомила, що перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з позиції вчителів. Вони мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички власної спрямованості. Старшокласники повинні бути активним у власному навчанні. Робота вчителя полягає в диференціації навчання в чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище. Учителі можуть планувати навчальний процес, ураховуючи різні модальності та включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різноманітні когнітивні стилі і ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів. Цікавим стала інформація щодо задоволення навчальних потреб учнів, яке вимагає відповідного спонукання й заохочення, щоб вони стали впевненими і незалежними в навчанні. Спілкування в малих групах, пропозиції та коментарі від колег, на мою думку, можуть допомогти удосконалити учнівські приклади і стратегію оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий