За
допомогою цього модуля я навчилася аналізувати переваги використання методу
проектів у навчальному процесі, а саме те, що проекти надають навчальним завданням
практичної спрямованості й можливості розвинути в учнів навички мислення вищих
рівнів та підвищують рівень мотивації учнів до навчання. У цьому модулі я дізналася,
як проекти, що плануються й реалізуються за допомогою ІКТ, можна використати в
навчальному процесі. Загалом вони залучають учнів до вирішення проблемних
ситуацій та інших змістових завдань прикладного характеру, будують зв’язки з
навколишнім світом шляхом аналізу комунікативних ситуацій та звертаються до
питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах при
виконанні дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички
самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність,
ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, ухвалювати виважені аргументовані
рішення та демонструвати свої пареміолоічні знання і вміння цільовій аудиторії.
Розроблення Плану вивчення теми допоможе
ґрунтовного організувати навчання учнів після завершення тренінгу. У ньому
значна роль відводиться плану та інструментам оцінювання самостійної діяльності
учнів. У ньому описується здійснення диференціації навчання учнів з різними
навчальними потребами. До початку роботи над виконанням завдання ознайомилася з
критеріями та вимогами до цього виду роботи, оскільки це може допомогти
виконувати її якісно і згідно з вимогами.
Комментариев нет:
Отправить комментарий