понедельник, 16 июня 2014 г.

Модуль 2

За допомогою цього модуля я навчилася аналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме те, що проекти надають навчальним завданням практичної спрямованості й можливості розвинути в учнів навички мислення вищих рівнів та підвищують рівень мотивації учнів до навчання. У цьому модулі я дізналася, як проекти, що плануються й реалізуються за допомогою ІКТ, можна використати в навчальному процесі. Загалом вони залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань прикладного характеру, будують зв’язки з навколишнім світом шляхом аналізу комунікативних ситуацій та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, ухвалювати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої пареміолоічні знання і вміння цільовій аудиторії.

Розроблення Плану вивчення теми допоможе ґрунтовного організувати навчання учнів після завершення тренінгу. У ньому значна роль відводиться плану та інструментам оцінювання самостійної діяльності учнів. У ньому описується здійснення диференціації навчання учнів з різними навчальними потребами. До початку роботи над виконанням завдання ознайомилася з критеріями та вимогами до цього виду роботи, оскільки це може допомогти виконувати її якісно і згідно з вимогами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий