У цьому модулі важливим було засвоїти
планування вивчення теми з пареміології та визначення того, які саме державні
освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та
навчальних програм, установила навчальні цілі й важливі поняття обраної теми,
які лягли в основу формулювання Основних запитань до змісту проекту. Створила
вчительську презентацію з методичними настановами за темою «Казино паремій». Після
дослідження існуючих стратегій з формувального оцінювання я підготувала перший
варіант плану оцінювання учнів з теми «Казино паремій» і створила засоби
оцінювання, що допоможуть в умовах особистісно-орієнтованого навчання визначати
навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання й уміння до початку
виконання ними проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий