вторник, 17 июня 2014 г.

Модуль 4

У цьому модулі важливим було засвоїти планування вивчення теми з пареміології та визначення того, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, установила навчальні цілі й важливі поняття обраної теми, які лягли в основу формулювання Основних запитань до змісту проекту. Створила вчительську презентацію з методичними настановами за темою «Казино паремій». Після дослідження існуючих стратегій з формувального оцінювання я підготувала перший варіант плану оцінювання учнів з теми «Казино паремій» і створила засоби оцінювання, що допоможуть в умовах особистісно-орієнтованого навчання визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання й уміння до початку виконання ними проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий