Цей модуль
допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»,
а саме дізнатися
про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня
розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для
оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Основним в осмисленні цього
стали такі положення: 1) оцінювання має відбуватися постійно протягом
проекту та включати оцінювання всіх указаних у навчальній меті знань і навичок;
2) оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має
акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
3) форми оцінювання мають критерії, тісно пов’язані з цілями, та
дескриптори, що описують рівні сформованості навичок і рівні засвоєння знань,
які відображаються в кінцевому продукті створюваного учнями проекту; 4) задля
визначення рівня розуміння учнями пареміологічної тематики, рівня знань і якості
учнівських робіт використовується підсумкове оцінювання.
Відповідно я спроектувала власну
систему оцінювання з теми «Казино
паремій» та скористалася відповідними засобами оцінювання проектів програми
Intel® «Навчання для майбутнього». Переглянувши вже підготовлений приклад
учнівської роботи, я внесла до нього потрібні зміни.
Комментариев нет:
Отправить комментарий