четверг, 19 июня 2014 г.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме дізнатися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Основним в осмисленні цього стали такі положення: 1) оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх указаних у навчальній меті знань і навичок; 2) оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; 3) форми оцінювання мають критерії, тісно пов’язані з цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості навичок і рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті створюваного учнями проекту; 4) задля визначення рівня розуміння учнями пареміологічної тематики, рівня знань і якості учнівських робіт використовується підсумкове оцінювання.

Відповідно я спроектувала власну систему оцінювання з теми «Казино паремій» та скористалася відповідними засобами оцінювання проектів програми Intel® «Навчання для майбутнього». Переглянувши вже підготовлений приклад учнівської роботи, я внесла до нього потрібні зміни.

Комментариев нет:

Отправить комментарий