Цей модуль
допоміг мені обговорити
навчальні теми для створення власного Портфоліо
з використанням методу проектів; з’ясувати вимоги державних освітніх
стандартів та навчальних програм, в аспекті яких буде здійснюватиметься
опанування пареміології в профільному 10 класі. Крім того, я навчилася формулювати
навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах і навичках мислення вищих
рівнів, обговорювати і формулювати Основні
– ключове і змістові – запитання, що сприяють розвитку
й навчанню старшокласників; сформулювала завдання для виконання досліджень
учнів у проектній діяльності. У цьому модулі створено текстовий документ із
формами, електронну таблицю з даними та організаційною діаграмою про результати
опитування щодо обраної теми. Працювала у персональному блозі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий